23 април 2009

НЕ ВЯРВАМ В АНГЕЛИ



Не вярвам в ангели, а тях ги има.
Когато съм ги срещал, ме е нямало.
Но не веднъж възбог са ме въздигали.
И не веднъж в съня ми са припявали.

Не вярвам в ангели, но ти бъди ми
такъв един, измислен и последен.
Събирам разкроеното си минало
и с бял конец крилата ти преследвам.

Ще те завържа в моя смешен спомен.
Ще ти закърпя раните по тъмно.
Ще наредя зъбатите отломки
от моя свят и твоето разсъмване.

И ми повярвай, както аз не вярвах,
че утре ще е миналото вчера.
Но не така и толкова полярно,
когато след студа сме се намерили.


13 коментара:

  1. "Ако търсиш ангел и следиш само за крилата, рискуваш да се прибереш с гъска." :)

    страхотна е поезията ти!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна поезия...
    Целия цикъл е вълшебен, всичките стихове...

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти, вълшебнице. Благодаря ти.

    ОтговорИзтриване
  4. Не вярваш в ангели, не вярваш,
    а аз сега за тях ще ти разказвам,
    но ти не слушай - тъй и тъй те няма
    и не замервай с камъни луната..!

    Откакто ме нарече като ангел
    и ми закърпи раните по тъмно,
    нощта прибра светът и ме окраде.
    Светът си ти, а другото е смъртно.

    Дванайсет ризи от коприва шия,
    дванайсет ангела да ме измият,
    та твоя свят и моето разсъмване
    от белите конци гнездо да свият.

    И няма спомен, който да не пари
    по всичките назъбени отломки.
    Аз вярвам, че поляра ни създаде,
    а ти повярвай и студът че топли!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря за стихотворението, Роси!

    ОтговорИзтриване
  6. За мен беше удоволствие!

    ОтговорИзтриване
  7. Достатъчно е човек да бъде упорит в невярването и веднага ще се появи някой ангел :)))

    ОтговорИзтриване
  8. Хе-хе :) Чудя се това успокоително ли да ми прозвучи или застрашително :)))))

    ОтговорИзтриване