15 април 2009

На среща с душата ми



Дърти мъди уедър.
Дърти мъди соул.
Тя ме гледа бледа.
Аз я гледам гол.

Нещо на английски
мъчи да нарежда.
Аз и викам плийз, бе!
Сопри се, превеждай!

Друг език там в рая –
вика ми – говорим.
Сори, извинявай!
Айде да не спорим.

- Тъй и тъй си тръгва…
(Туй пък кой го рече?)
Нема те залъгвам.
Времето изтече.

Чакай малко, дарлинг!
Стей бай ми, форгив ми!
- Сестро, още марли!
Няма пулс… Клампирам…

Дърти мъди уедър.
Дърти мъди соул.
Тя си тръгна бледа.
Аз останах гол…


5 коментара:

  1. Цветно и триизмерно!Хареса ми ....:))
    --------
    (Ще си го копирам без грам скрупули:Денисса :))))

    ОтговорИзтриване
  2. Тва си беше only and just смешка. :)
    И как тъй безскрупулно ще го копираш?
    Чакай малко, че сега уча английски, да мога да емигрирам в рая. :)))

    ОтговорИзтриване
  3. WHY NOT -YOU ARE VERY GENEROUS MAN ,I KNOW !!MANY THANKS,MY GOD FOR HIS GREAT SOUL!!
    МИ ...ВСЪЩНОСТ КАКВО ДА НАПРАВЯ КАТО СЪМ ТОТАЛНО БЕЗДАРНА И ОБИЧАМ ДА ПЛАГИАТСТВАМ ...ПЕРСОНАЛНО ЩЕ СЕ ОБЛАГОДЕТЕЛСТВАМ ОТ ТАЗ РАЗКОШНА ГЛУПОСТ ,ОБЕЩАВАМ НИКЪДЕ ДА НЕ Я ПЕЙСТВАМ :))))

    ОтговорИзтриване
  4. Ех... да беше и ти тъй GENEROUS, да си споделиш профила, та и аз да мога да си копна нещо... :)
    Ми тъй, де, поради что се срамиш?

    Поадрави,
    BORN OF WOMAN, Пламен

    ОтговорИзтриване
  5. Празен е бе ,sunny boy ,изпразнен от съдържание въобще !!Считай ,че в мое лице имаш fan group! Нямам раздвояване на личността ,нищо че съм сама ...македонка съм (така че цяла чета съм :)))И оттук нататък започвам следене из целият нет с цел гъделичкане на ЕГО -то ти !!:)) Не питай защо ..те така стават хубавите неща !
    --------
    Your faithful patron of the fan group:Денисса

    ОтговорИзтриване