15 юли 2011

Bulgarian Terrorist


Денят бе прободен от залез и бликна тъма.
Нощта му – разплела косите си – легна сама.

А утрото чака поредното слънце червено
живот да разлее – на заем – по сините вени.

Световните банки ми хвърлят спасително ласо.
Кога ще живея – и как – те ще кажат, ебаси!

Събирам тротил и землянка копая в мазето.
Ще върна на бедните всичко, което е взето!

Прегърнал черешово топче домашна ракия,
с железни юмруци по масата робството трия.

За бой съм се стегнал, треперят евреи, банкери…
Mañana ке пуцам, когда meine soul намеря!


11 коментара:

  1. Твоят Ботев отново е въстанал с "живот назаем в сините (ни) вени" :)))
    Ако нямаше "ебаси", можеше да влезеш и в учебниците за осми клас. А така - чак в дванадесети (18+).
    Пък, с черешовото топче домашна ракия, терористите вече сме двама :)))
    Esta manana!
    Поздравявам те за стихотворението, приятелю!
    Филиб

    ОтговорИзтриване
  2. хахаха :))))))

    Благодаря, Дон Филиб! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Щом започнат да се прегръщат черешовите топчета, работата не е на добре.
    Колко е по-хубаво да се пише за златни залези и свежи утрини, отколкото за тротил. Но всяко време ражда и своите поети. А "ебаси" може да се замени с "егаси" и пак да стане за читанките.:-).
    Поздравления за бунта в душата на поета, дано се събудят и другите!

    ОтговорИзтриване
  4. С тия читанки ме взехте за мезе с Дон Филиб, егаси! :)))))

    Ванка, благодаря ти за отзива!

    ОтговорИзтриване
  5. еее, това е много добро, вярно може и на матурата да те включат, браво, нека да има повече такива автори като теб

    ОтговорИзтриване
  6. Хе-хе, за матурата не се бях сетил. :)))

    ОтговорИзтриване
  7. Ако може да посетите блогът ми,и да станете редовен мой гост,ще съм Ви много благодарен! www.chovechestvoto.blogspot.com!Моля Ви!Искам да ми стане популярен блогът!На 15г съм!Благодаря Ви!

    ОтговорИзтриване
  8. Много добре казано... и много вярно. МАСова революция!

    ОтговорИзтриване
  9. и тук си прегрънал Ботев... хубава зараза :)

    ОтговорИзтриване
  10. "Световните банки ми хвърлят спасително ласо.
    Кога ще живея – и как – те ще кажат, ебаси!"

    Браво, много е силно!

    ОтговорИзтриване