08 ноември 2010

Архангелов репортаж



Разтроен между Дух и Отеца и Сина,
обикалям земята на грешните дни.
Разпиляват се гнили листа от смокини.
А на мен ми се струва, че дъжд вали.

Новините по всеки канал са еднакви.
И смъртта като лебед къса пресни треви.
От гърдите на майки капе кръв, вместо мляко.
А на мен ми се струва, че дъжд вали.

Миротворци погубват жени и дечица.
И претърсват за нефт планини и гори.
И ченгета са всички добри политици.
А на мен ми се струва, че дъжд вали.

В престарелия храм са се скрили владици.
Да ви кажа ли точно какво ги боли?
Еколози улавят маймуните с трици.
А на мен ми се струва, че дъжд вали.

През мъглата просветва любов за наивни.
И събаря светулки със звездни искри.
Философите давят живота във вино.
А на мен ми се струва, че дъжд вали.

9 коментара:

  1. Пламене, не обичам, когато нещо толкова ми харесва, че не мога да намеря точните думи да го похваля. И сега е така.

    Честит ти имен ден, много здраве, късмет и музи, музи ... :)

    ОтговорИзтриване
  2. Направо си вали!!! И нека съм наивна ...Вярвам Едно ни прави точно тя...Поздрав!!!

    P.S. И тук Честито,здраво и късметлийско име:)))
    milone

    ОтговорИзтриване
  3. Честит имен ден!Жив и здрав бъди,все така усещай истинското и красивото!

    ОтговорИзтриване
  4. Ту би, ор нот ту би - дис ис дъ куешчън...
    Дали е по-достойно за душата
    да понесеш камшиците, стрелите
    на бясната съдба...
    А пък, дъждът вали, вали... Ту вали... Ту само ти се струва...

    С гнили листа от смокини
    прикриваме своя провиснал дъждохолизъм.
    А една трица - философ и маймуняк
    ти честити деня именен!

    Cheers! По филибилийски!

    P.S.: Само не разбрах картинката горе. Да не би архангелите да са минали на USB?

    ОтговорИзтриване
  5. Мерси, Валери!
    И наздраве! :)
    А архангелите отдавна са на USB, ама не винаги го включват. :)))

    ОтговорИзтриване
  6. Да ти дам ли чадър?
    Капе гъста тъга и размазва
    на деня ми лекия грим..
    Да ти дам ли чадър?
    Превалява..А треперя
    като дим от комин.

    ОтговорИзтриване
  7. Ей, това е хубаво!
    Който го е написал, да си признае! :))

    ОтговорИзтриване