24 септември 2010

Математикът




Той нямаше нужда от музи.
Той имаше точна наука.
По хорди и хипо-тенузи
вървеше от тука до тука.

Най-краткия път бе намерил
(тъй, както пътувал с метрото)
от Марс до самата Венера.
И в нейната орбита кротнал.

Обаче Венера (Василка)
била, меко казано, твърда
и дъвкана дълго костилка…
Та, Марс (Михаил) не помръдвал.

Тогава се случило чудо.
Явил се самият Спасител!
Войник бил в триъгълник “Грудово,
Звездец, Елхово” и попитал:

Ти, Мишо, обичаш ли Вася?
Защото на мене ми пасва.
Науки, звезди, педераси…
Виж – аз съм от другата каста…

Какви са тез думи и мисъл?! –
отвърнал му нашият Мишо.
Я, майна, по пътя върви си!
Ти тук си тотално излишен!

Така ли, а твоята муза
без хорда как стигна до тука?
Копай си без мен кукуруза.
Когато си вън, ще почукам…

17 коментара:

  1. Васята си познава Мишото, пък и си имат нишани.Оня има да чука, докато му се обърнат ноктите

    ОтговорИзтриване
  2. Ха-хаааа :))) Уби ме! :)))) Край! :))) Мъртъв съм! :)))))))))))
    Не, не мога да спра да се хиля! :)))))))))))

    ОтговорИзтриване
  3. Хитро измислено.
    Макар,че математициците почти винаги са на ВИЕ с жените.Доцентът който ми преподаваше висша математика беше именно такъв случай.

    ОтговорИзтриване
  4. Вал, това, че са на ВИЕ исках да кажа :)))
    Е, има и изключения :)))))

    Ама... Идеята ми беше друга...

    Доцентът, който на мен ми преподаваше висша математика, си беше пич отвсякъде :)
    Дано да е жив и здрав! :)

    Научи ме чрез интеграли да изчислявам обем на бъчва!

    ОтговорИзтриване
  5. Математиката не е точна наука:
    http://kjelqzkov.log.bg/article.php?article_id=31614
    и не пречи и не помага (смях)
    ---
    Обаче това ме накефи :
    "Науки, звезди, педераси…
    Виж – аз съм от другата каста…" :))))

    ОтговорИзтриване
  6. Ех, Пламене като каза бъчва и се сетих, че преди няколко дни зърних грозде - не мелих, зърних. Не знам колко килца минаха през ръцете ми :D :D
    А от математиката се сетих за една моя даскалица, която се нервеше за щяло и не щяло и ни се заканваше, че ще ни съблече голи пред цялото училище :D :D :D

    ОтговорИзтриване
  7. :))))))))
    и за 'математициците' на Вал също :))))))
    (само ако може да ми каже къде е ударението?!?)

    ОтговорИзтриване
  8. Кръстьо, че не е точна, не е, ама те тук повечето неща са наобратно :)))

    ОтговорИзтриване
  9. Kal4o, дано не си сварил това грозде на компот, че да го съсипеш :)))

    ОтговорИзтриване
  10. Синус-косинус - знаме гордо и вещо!
    Котангенс ме следи от портрета брадат!
    Майната - винаги две по двеста,
    дори да е рупала корен квадратен в БлагоевграТ.

    Ние сме малките градуси
    на каста от хиксбедрен триъгълник.
    Големите - тъпоъглени ъглуси
    ги няма сред нас. Ние сме мъгъли.

    ОтговорИзтриване
  11. There are 3 kinds of people: Those who can do maths and those who can't. ...

    ОтговорИзтриване
  12. Хахаха мразим математиката,ама много я мразим ;)
    п.п.другия път да има медиани и ъглополоващи или диференциали :P

    ОтговорИзтриване
  13. Ondine, какво ти е направила математиката, че да я мразиш? :))))))))))))

    ОтговорИзтриване
  14. Според теорията на вероятностите и формулата на пълната вероятност...вероятността да обичам математиката клони към нула ;)
    п.п.не и обичам теорията ;)иначе бях цар на двойните и тройните интеграли ;)

    ОтговорИзтриване
  15. Ondine, значи душичката ти е творческа. Творците не обичат готовите теории. Предпочитат да създават... :)

    ОтговорИзтриване