22 юли 2010

Разкажи ми игра


Заведи ме зад хълма при залеза.
Разкажи ми игра неразказвана.
Трополят в прахоляка копитата
на светите води, ненапитите.

А разпятия литват в небетата –
да си търсят земите, отнетите.
Разкажи ми играта, любовната
с простосмъртната стръв, незаконната.

Стъпват тихо на пръсти свидетели.
Дебнат своите жертви, проклетите.
Мъртви съвести скрили сме в пазвите.
Няма как от любов да ни пазите.

Нека пият мъжете по кръчмите –
преследвачи на хляба измъчени.
Разкажи ми играта си искрена.
И върни се при него – пречистена.

18 коментара:

  1. Леле братче,много яка снимка!!

    ОтговорИзтриване
  2. По-добре от теб ...няма кой да ти я разкаже :)))))))))))))))))))))Поздрав!!!
    milone

    ОтговорИзтриване
  3. milone, знаеш, най-обичам на себе си да си я разказвам :)))))

    ОтговорИзтриване
  4. ...
    бели хълмове
    в белите залези,
    изгрев бял
    от искри
    до изгаряне,
    норми странни
    от времето-старото:
    онемяло те слуша
    пианото ...

    ОтговорИзтриване
  5. Усещам болка, но както винаги си неотразим.
    А снимката е отлична като идея, иначе като работа с фотошопа не е кой знае какъв проблем, но е играчка и изисква прецизност...Винаги съм се чудил какво търпение имат тия дето шият гоблени.
    Прощавай, пак ме гони словесно разтройство(смях)

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен,
    много хубави стихове!
    Благодаря, макар че не знам на кого...

    ОтговорИзтриване
  7. Кръстю, навремето, когато ме караха да чертая с рапидографи, издивявах. Нямах търпение. За съжаление, и до днес не се научих. (Не да чертая, а на търпение)...
    Оказа се, че стихията ми е в мащабните проекти. (смях)
    А хората имат нужда от работни пчелички. (не е смешно)

    ОтговорИзтриване
  8. "преследвачи на хляба измъчени"

    Според мен това изчерпва всичко, браво - поздравления!

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ти, Емо!
    Но... жената понякога е по-голяма от хляба, ако ми позволиш да перефразирам една поговорка... :)
    (с тъжна усмивка)
    Ако не вярваш, имам свидетели - всите троянци и ахейци с неизброимото им съвременно поколение. :)))

    Άνθρωπος... какво да се прави? :)

    ОтговорИзтриване
  10. А дали ще се върне при него пречистена, след като ти е разказала на теб играта?...
    :)

    ОтговорИзтриване
  11. Преди всичко любовната игра,тя е есенцията:)))А иначе изби рибата с тази снимка:)!

    ОтговорИзтриване
  12. Ванка, едни се пречистват в кръчмите, други... зад хълма... :)
    (ако не при "него", все някой друг "слушател" ще се намери) :)))

    ОтговорИзтриване
  13. Ех, тази любовна есенция, Силвия! :))
    А със снимката избих не само рибата, ами и жабите. :)))

    ОтговорИзтриване
  14. Наскоро четох едни ужасии за рептилии и рептилоподобни. Снимката ме отблъсна. Но стиховете ви са прекрасни! Мерси за удоволствието :)

    ОтговорИзтриване
  15. Страстно до стръв. Прекрасно. Благодаря...

    ОтговорИзтриване