19 юли 2010

Сеячки на Нирвана*

A Apple Eve and a Snake Painting by Ruben Flanagan

Ти го караш да вярва на всяка лъжа.
Аз му сбъдвам кошмарните сънища.
Ти го сваляш от рая с ефирна тъга.
Аз му сплитам венците от тръни.

И когато се случи
да захапеш опашка,
ще се моля за твоя живот.
Ти змия си, аз кучка,
а мъжете са страшни.
Те не носят в утробите плод.

Ти пълзиш и се криеш под камък и грим.
А зъбът ти е пълен с отрова.
Да налеем от нея на моя любим!
Аз съм ябълка, ти си ми корен.

И тогава ще можем
да засеем с Нирвана
редовете на земния род.
Ти си моята кожа,
аз съм твоето рамо.
Ние носим в утробите плод.


------------
*Нирвана - букв. "угасване" (на страстите и желанията)

23 коментара:

  1. Остава някой да напише музика към този текст и ще стане хит,успешна седмица:)

    ОтговорИзтриване
  2. Силвия, а дали няма да ям бой от феминистките? :))
    Успешна седмица и на теб!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесно! Някои обаче го наричат съвършенство...тяхна работа, а феминистките ги остави ...и те душа носят в гащи :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Кръстю, ти си мина за бисери! :)))
    И този ще го запомня. :)))

    ОтговорИзтриване
  5. ХЕДОНИЯ Е ГРЪЦКАТА (ЕЛИНСКА) ДУМА ЗА "НИРВАНА" ,Т.Е. БЛАЖЕНСТВО, ПЛАСЕР ,СЕРОТОНИН ( ХОРМОНЪТ НА ЩАСТИЕТО) , ОКСИТОНИН ( ОРТОДОКСИЯ - ПРАВОСЛАВИЕ И ОКСИДЕНТ - БЛИЗКИЯ ИЗТОК). кОГАТО ХЕДОНИЯТА Е МАКСИМАЛНА ТЯ СЕ КАЗВА МАКСИ - ХЕДОНИЯ ( МАКЕДОНИЯ).
    АЗ ПРЕДПОЧИТАМ НАШИТЕ НАЗВАНИЯ И ЕМОЦИИ ПРЕД БЛИЗКО И ДАЛЕЧНО-ИЗТОЧНИТЕ.

    ОтговорИзтриване
  6. ,аботата стана сериозна,в никакъв случай няма да ядеш бой,иначе всички знаем какво е нирвана:)обичам това състояние на душата и тялото:)))

    ОтговорИзтриване
  7. бил си жена в някой предишен живот май :)
    хубаво
    ..."под камък и грим"...
    много хубаво

    ОтговорИзтриване
  8. bay Ilia, какво ли не съм бил? :))
    И не само в предишните, ами и в този. :))

    ОтговорИзтриване
  9. А Нирвана вече стана сладолед :))

    ОтговорИзтриване
  10. Направихме реклама и на Нестле Айс Крийм :))

    ОтговорИзтриване
  11. Докоснат!!! Аплодисменти!!!
    milone

    ОтговорИзтриване
  12. Пламене, страхотно!

    Бих апострофирал г-жа Андреева, като добавя, че по-точния според мен хормон на щастието е ендорфинът, а серотонинът бори стреса, но ще се въздържа, за да не ни обвинят в мизогиния :)))

    ОтговорИзтриване
  13. Да се въздържаме, Емо, че да не вземат да ни отговорят с мизандрия... :)))

    ОтговорИзтриване
  14. Абе като едни същи Ин и Ян сте си:)

    ОтговорИзтриване
  15. Леко ми напомни за Миряна Башева.
    Значи добре си ни влязъл в кожата :-)
    Абе крепенето на един мъж не е лесна работа - не е за феминистки ;-))

    ОтговорИзтриване
  16. Никак не е за феминистки, mem, никак... :)))

    ОтговорИзтриване