16 юли 2010

Идиот



Блъсках главата си в острите ръбове.
Вечер се свивах в един от ъглите.
Спъвах се в думите – глупав и кръгъл.
После – глухарче без корен – политах.

Сам се направих от книга на Дарвин.
Сам си задавах въпроси без отговор.
Някакво болно от страх оригами.
В някаква джунгла без никакъв Бог.

Сам си нагъвах хартиени Еви.
В ласкави зими и в празни лета.
Плувах в течения – десни и леви.
Както се плува в живот след смъртта.

Докторе, чуй ме, махни санитарите!
Виж си ръцете – отдавна са вързани.
Аз съм душата ти – в тяло на гарван.
Тръгвам – отломки от рая да търся.

11 коментара:

  1. с разбити зъби и прокъсани криле
    пропадам пак стремглаво във високите
    от устните ми, моля те отпий
    и сподели със мен отровата,
    която ще подкрепя ни по пътя






    http://www.youtube.com/watch?v=AsbOhmGLC0k

    ОтговорИзтриване
  2. Пламене, до момента това май ми е любимото твое произведение! Поздравления, много ми хареса :D

    ОтговорИзтриване
  3. Мерси, мерси! Исках да отговоря на всички, ама лудият санитар ми дърпа писалк... ... ...

    ОтговорИзтриване
  4. Хахахаха! Ако на смяна е Ицо Клекалото, издебни го докато е в тоалетната и давай :D :D

    ОтговорИзтриване
  5. Мммм много ми хареса, наистина, много!

    ОтговорИзтриване
  6. Пламене, и на мен много ми хареса.
    Имам само един въпрос, какъв е случая с гарвана, защото често го срещам при теб?

    ОтговорИзтриване
  7. Шедьоврите... по правило (опитно), с по-малко коментари :))))))

    зловещо добро!

    мехлем за душичката ми!

    благодарих ли ти?

    благодаря, ако се е не разбрало....
    :)

    ОтговорИзтриване
  8. Емо, накратко за символите на гарвана можеш да прочетеш тук

    Благодаря на всички за отзивите!

    Светле, прииска ми се пак да гледам Jesus Christ Superstar :)

    ОтговорИзтриване
  9. А ве има нещо, ама не е доизпипано (имхо) и на места на мен ми звучи, все едно сте се чудили как да завършите строфата. Аз превеждах едно подобно стихотворение, с подобно настроение и даже в същия размер - четиристъпен дактил (вашият дактил се чупи, но вие сигурно си знаете и не държите на тия работи).
    Ако ви интересува, ще ви дам линк или текст на въпросното съчинение.

    ОтговорИзтриване