20 юни 2010

Отвисоко

Bluebird With Worm


Над покриви и капандури,
над проиграни реверанси,
над всички чули-недочули,
над сродници и тук, и в странство,

над великани и джуджета,
над баби-яги и снежанки,
над мравки, към върха закретали,
над котките на кака Станка,

над собственото си безсмъртие
и над смъртта на всичко живо,
и над къртиците, разкъртили
и въздуха ни, който имаме,

над побелелите въпроси,
над делничната арогантност,
над малкото, които носят
на многото греха на пластове,

над мен и теб, мой сине, майко,
над скрилите сълзи бащици,
над яхтите и таратайките,
над черния хайвер и триците,

над нощните чаршафи временни,
над постоянството миньорено,
над любовта, за малко бременна,
над плодовете и над корените,

лети и гледа от високото,
отдавна тленното прочел,
и ми намига синеоко
стар червей в човка на врабче.



12 коментара:

  1. Кръговрата на живота :)
    Жвееш, храниш червейте, а те свършват в нечия човка ;)

    ОтговорИзтриване
  2. "отдавна тленното прочел,"...
    Добро завръщане,приятел!!!
    milone

    ОтговорИзтриване
  3. и на мен ми хареса:)
    Москва

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря на Kal4o, Емо, milone, kenkal, Кръстю и Москва за прочита и отзивите!

    ОтговорИзтриване
  5. Радвам се, че си тук, bampi
    Расте ли косата? :)

    ОтговорИзтриване
  6. Аз съм само за малко, имам мноооого работа, ама да ви пошпионирам(ако има такава дума :)) )

    ОтговорИзтриване
  7. затюхкащо...
    обаче се успокоявам, че още не са ми посинели очите (от старческо переде) ;)
    богато и пак богато!

    ОтговорИзтриване
  8. синьото може и да е небесно отражение :)

    ОтговорИзтриване