22 май 2010

Ексхибиционизъм

1. Баща съм на три деца, които все още са в България.
2. Не зная дали имам жена, но в този живот не обмислям смяна на пола си.
3. Като дете запалих семейната къща, обаче гасителите бяха по-бързи от намеренията ми.
4. От онези помияри съм, които лаят, без да хапят.
5. Ама мога и да хапя.
6. Имам един истински приятел, който не ме е предавал никога.
7. Вярвам в доброто, каквото и да означава това.
8. Не съм сигурен, че Бог вярва в това.
9. От 7. и 8. следва, че съм глупак.
10. Винаги съм се заблуждавал, че размерът няма значение.
11. (бонус) Няма значение.

-------------------------------
С любезното съдействие на tiburon
и с безброй извинения на Nightwish El , Lana , BladeDayBreak
и Кръстю :)
Ако съм пропуснал някого, да свирка :)


-------------------------------

Пък, ако се престрашат, да се включат
Галя , Сандо , Пешо , Емо
и Иносказателката :)


29 коментара:

  1. Оказа се, че няма мьрдане от лексикона :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Пламене, и аз мисля като теб за 7 и 8.
    Изводът трябва да е същия :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Пламене,

    Сериозно ли си запалил къщата :)

    ОтговорИзтриване
  4. 3."Като дете запалих семейната къща, обаче гасителите бяха по-бързи от намеренията ми."
    :))))Продължавай да "палиш"...горенето в теб...

    11." (бонус) Няма значение." хахаха кажи сега ,как да не те обича човек :))))
    milone

    ОтговорИзтриване
  5. Не следва! На глупака всичко му е ясно:)))

    ОтговорИзтриване
  6. :) Но ти хапеш чудесно ... себе си или поне умело ни манипулираш.
    И размерът има значение, независимо от, хм, всички опити твърдението да бъде опровергано. :)

    И Иносказателката, тц! :)
    Мисля, че при Кръстю казах, че имам непоносимост към тази форма на ехсибиционизъм. Май по-лесно мога да бъда подтикната да изиграя лейди Годайва, но и това не е доказано.
    Но ако продължавате да ме каните, вероятно от опитите да се измъкна ще може да се събере една компилация, нищо че няма да е във формат. :D

    :) Благодаря, Плам!

    ОтговорИзтриване
  7. Малко думи, които казват много! Поета си е поет:))
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. @ Dani
    Изводите са си лична работа :)))

    @ Емо
    Бях на 6 годинки и запалих само някакви завеси. Откъде да знаех, че ще пламне цялата къща? :)

    @ milone
    Продължавам..., ама няма значение :)))

    @ Кръстю
    Колкото по одъртявам, толкова по-малко неща са ми ясни. Абе, обратна пропорционалност отвсякъде :)

    @ Gloxy-Floxy
    И твоята крепост ще падне :)))
    И на Владо :)
    До днес си мислех че съм баш-хардлайнерът, ама се изложих и аз :)))

    ОтговорИзтриване
  9. @ tiburon
    Събори ме, после поздрави :)))
    Поздрави и от мен :)

    ОтговорИзтриване
  10. Естествено, че си извинен (знаех си, че рано или късно ще ти писне да се опъваш). Обичам заплетените неща, предизвикателствата и особено онези, които ми се дърпат. Спокоен, "разсъблечен" уикенд.

    ОтговорИзтриване
  11. @ Kal4o
    Е, не съвсем :)))

    @ Lana
    Нищо не знаеш :) Вярно е, заплетените неща плачат за разплитане :) Пожелавам ти много "дърпачи" :)))
    А за разсъбличането... значи, има разлика между това дали се прави в публична или в интимна околност :)))))

    ОтговорИзтриване
  12. Малко извън темата, прощавай за това: мисля си за поетите и писателите като за Пазители на словото, та затова : Честит празник, Пазителю!

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря ти, Лара!
    Поздрави и на теб! :)

    ОтговорИзтриване
  14. Пламен Бочев,здравейте аз съм До.. от dodnes.blogspot.com, блогът ми беше откраднат и аз не мога да го ползвам повече. Човекът, който побликува вътре НЕ съм аз. Моляте да го изтриеш от списъка си на следене. Благодаря ти :)

    ОтговорИзтриване
  15. Do, гадно е това, което се е случило. Съжалявам.
    Е, сега ще следя dodnesback... Жоро Пентаграм няма връзка с теб. Пиши му.

    ОтговорИзтриване
  16. Някъде четох за поет, който твори само наум. Нищо ексхибиционистично не съзрях в написаното от теб. Може би повечко тъга. И опит за провокиране в споделянето на намерени парченца. Е, какво пък. Нима животът не е едно постоянно споделяне на намереното?

    ОтговорИзтриване
  17. Ники, просто трябваше да кажа нещо в тази блог-игра, след като няколко пъти отказвах поемането на щафетата. :))

    ОтговорИзтриване
  18. Понякога тишината е толкова оглушителна, че говоренето е единственото спасение...

    ОтговорИзтриване
  19. Тишината винаги е оглушителна, а понякога говоренето може да е илюзорно спасение... :)

    ОтговорИзтриване
  20. За вярващите, предполагам, не е... Имаше някакъв опит за дискусия на тема религия в блога на Владо. Правя уговорката, че вярата и религията са съвсем различни неща. Не мога да си обясня защо той заключи коментарите и от какво точно се уплаши.
    Спасението, ако съществува, не може да е нещо друго, освен Бог. А Бог може да е всичко друго, но не и илюзия. :)

    ОтговорИзтриване
  21. При всички случаи не съм използвал "спасение" в богословския смисъл. Имах предвид (колко тъпо - да си пояснявам написаното ::))) по-скоро може би облекчение, бягство...ти ще ме разбереш. А колкото до вярата, не бих подхванал сега темата. И без това е занимание самотно.Както и мъкуването де.

    ОтговорИзтриване
  22. offtopic:

    Видях, че в една тема (във форума на ТБЛ) си споменал за краха на блогрола ти (преди време). Моя блог е дроп от там :/
    Може би се е получило при смяна на дизайн темплейт или някакъв друг блогър фейл...



    Поздрави!

    :)

    ОтговорИзтриване
  23. Елфе, пак си в тигана. :)
    Гледам, че и аз преди време съм паднал от твоя :)

    ОтговорИзтриване
  24. Пфу... блогрол щуротии...

    Коригирано е положението!

    :)))

    ОтговорИзтриване
  25. звучи щастливо
    поздравления за поколението
    присъединявам се към 9-та точка :)

    ОтговорИзтриване