11 април 2010

Диатропика



В очите ми живеят две сълзи.
Една – за радост, другата – за мъка.
Когато студ под прага запълзи,
едната като котка се промъква

и в трудния ми дом огнище пали.
Тогава другата до корен съхне,
до ехото в солените кристали,
до ловкия поклон на триста влъхви.

В очите ми живеят две слънца.
Едно – за изгрев, другото – за залез.
Когато грохват старите деца,
едното под небето ми пролазва

и в изтока дълбае светла диря.
А другото нощта ми прави млада
и кара ангелски тръби да свирят,
докато в мен светци горят на клада.

В очите си живеем – аз и ти.
На път сме – от звездиците поръсен –
в едни прегърнати от Бог треви,
в които всеки сам си носи кръста.



25 коментара:

  1. "В очите си живеем – аз и ти.
    На път сме – от звездиците поръсен –
    в едни прегърнати от Бог треви,
    в които всеки сам си носи кръста."

    Точно ,кратко и ясно..и истинско,истинско...ние - Вселената...представи си спираловидна Усмивка...Страхотно е :))))
    milone

    ОтговорИзтриване
  2. Хубаво, майсторе!

    Виж моята рефлексия /откъс от стара работа е/:

    ...писмата са единствената къща
    за нас -
    за мен и Вашите очи,
    за Вас и моите.

    С морето Ви прегръщаме.

    Москва

    ОтговорИзтриване
  3. Поздравления! Много силно ми въздейства!

    В сърцето ми живеят две...деца.
    Едното - мъдро, другото игриво
    Едното сбира златните зрънца,
    а другото чрез тях Света открива!

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасно, Пламене!
    Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  5. Браво...както винаги дълбоко истинско!

    ОтговорИзтриване
  6. Зарадваха ме отзивите ви, приятели. Благодаря ви!

    ОтговорИзтриване
  7. Изключително много ме трогна :) Адски хубаво е, браво!

    ОтговорИзтриване
  8. Много силно и много истинско!
    :-)

    ОтговорИзтриване
  9. Ох, ама и ти-
    отпуши влагата в очите ми...

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря и на Парфюми, Лора и bampi!

    bampi, как да изкупя вината си? :))

    ОтговорИзтриване
  11. Хмм, да помисля? :)), не спирай да пишеш.

    ОтговорИзтриване
  12. bampi, това го кажи на музите :)))


    bungle, благодаря :)

    ОтговорИзтриване
  13. Невероятно добър поет си!...

    ОтговорИзтриване
  14. Hola. Gracias por tu visita.
    Te deseo un lindo día.

    ОтговорИзтриване
  15. За пореден път прочетох нещо прекрасно :-)
    Благодаря ти.

    ОтговорИзтриване
  16. Върнах се и пак го прочетох :-)
    С нетърпение чакам нещо ново:-)

    ОтговорИзтриване
  17. Здравей! За първи път посещавам блога ти, но начина по, който пишеш е изключителен. Радвам се, че има хора като теб, които знаят как да пишат. За съжаление не съм от тези хора, но за това пък мога да чета... :) Благодаря ти! Успехи!

    ОтговорИзтриване
  18. Благодаря, el_po! :)

    Preor, нещо избягаха новите. :)

    ОтговорИзтриване
  19. Страхотно пишеш!
    За мен е удоволствие да те чета!
    Браво и не спирай!
    Ивелина

    ОтговорИзтриване
  20. Благодаря, Ивелина!
    Добре, че се обади, та така мога да се докосна до твоето изкуство!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване