10 януари 2010

Приятели, представям ви Лора

Да, впечатлен съм от нея и от това, което пише. Нека всеки прецени сам за себе си.
http://infinity1305.ucoz.com/


НА ПЪТ

Занареждай, тъга.
Занареждай си песнята звънка.
Таз броилка шепти,
кехлибарено - тиха се лее.
И в душата ми бодне,
провре
да избие навънка,
санким медени чанове в мене
протяжно лелеят.

Скоро бях.
И качула ми още е топъл
от пролята сълза,
от изречена мълком молитва.
И ръката ти бяла,
отнела ми сетния вопъл
още тегне ми тук,
ето тук,
като тежка реликва.

Тръгвам веч.
И по мене протяга се залеза.
Едноока другарка блести ми
Луната на изпровод.
Път недраг
и неравен,
прострял ямурлук и месалец
без комат и без глътка.
Да найда в сърцето му извора.

И кога ме настигне
крайпътна подрямка на съмване
и поспра досами камънака
на урвите стръмни
да припомня дъха ти последен,
подел ме на тръгване
е за мене утеха.
И вяра.
Дор свет да се върна.



5 коментара:

  1. Толкова се радвам, че ти харесват...
    Благодаря ти.

    ОтговорИзтриване
  2. :))) Аз пък мога по моят си начин да разказвам за нея и да се четат стиховете И :)))
    :))) Добра си ...Поздравления!!!
    milone

    ОтговорИзтриване