24 август 2009

Архимандрит-терорист говори с Бога

“Та казвам аз,
понеже няма олио
и хлябът е
от мъката по-чер,
един е лозунга:
Терора долу!
Съюз със СССР!”


Да ме прости Вапцаров! Мир на праха му!


Не спастрих чадата ти, Господи.
Едно по едно ти ги пращах.
Вратите на храма залостих.
Заключих там майки и мащехи.

Оставих сами да се молят.
Тук ти си пастирът на всички.
Аз кой съм, те питам отколе.
Въпросът ми бил много личен…

Прости ми, но твой съм наместник.
Избрал си ме стадо да водя.
Ти чете ли днешния вестник?
Каква ми е, Боже, породата?

Овчарското куче го сдавиха.
И в мандрите сирене няма.
Разпасани вълци пролайват.
От мъка по-чер ми е хлябът.

Терорът бил долу, разправят.
Съюзът с Америка – силен.
Доят ти ги, Господи, кравите.
Аз ръся челата с босилек.

Та, днес, оцелелите скупчих.
Заложници сторих във храма.
Прати качулати отключници.
Душата ми няколко грама е.


Няма коментари:

Публикуване на коментар