04 юли 2009

НЕ на агресивните гей-лобита!


Гейовете, не само че започват да "пречат" на всякакви нива. В "ненормалността" си те намериха начин за обединение и за влияние над обществото на "неформален" принцип. И на мен никога не са ми пречели, преди да осъзная "войнствеността" им и неудържимото им желание да доминират чрез извратеността си. Нистина на всички нива - политика, изкуство - кой където може и както може. Станаха агресивни и с агресивността си могат да провокират създаване на влиятелни антигейски организации в България, разбира се, ако се събуди тук гражданското общество. Ако я нямаше агресивната им показност и агресивните им опити (успешни) за влияние в различни обществено-политически сфери, нямаше да имам нищо против сексуалната им ориентация. Но те превърнаха тази си ориентация в средство за извличане на дивиденти, с което никога няма да се примиря.
Ще си позволя да цитирам мой отговор на нападка на гей в един от литературните сайтове, в които (освен в личния си блог) публикувам стиховете си:

”Изключително толерантен съм към всякакви видове сексуалности, раси, религии, етнически и социални принадлежности. Ти няма как да го разбереш, не се познаваме. Хората, които ме познават, го знаят.
Две неща ще ти кажа.
"Хомозабележките" ми са били метафорични. От рода на просташките запалянковски подвиквания по стадионите "Съдията, съдията...". Сещаш се. И винаги, подчертавам, винаги са били реакция на неадекватности и откровени простащини. Това е моето мнение и моето право на отговор. На простащини ще отговарям с простащини. Когато не ми се мълчи, няма да мълча, колкото и да ти се иска.
Второто - важно е. Когато циганин спори с българин, да речем, останалите цигани се нахвърлят върху българина без изобщо да ги интересува кой е крив и кой прав. Не ги интересува даже същността на спора. Има тенденция, опасна обществена тенденция, гейовете да копират този социално-поведенчески модел. По подобен начин се създават неформални гей-лобита дори и в парламента. Не съм депутат, за да се изказвам от парламентарна трибуна, но съм регистриран потребител на този литературен сайт. И забелязвам в твое лице подобна лобистка тенденция тук в сайта.
Ценя свободата на словото и я имам точно толкова, колкото и ти.
Сега свободно заявявам позицията си, че когато става дума за литературни спорове в литературен сайт, място за гей-лобита няма. Не за друго, а защото се измества същността, както в примера с циганите, който ти посочих.
Бих завършил с "нищо лично", но няма да го направя. Напротив, лично е. И мнението ми, и съжалението ми, че литературни проблеми се създават на личностна основа. Оплюването също е с личностни мотиви.
За Бога, говорете за литературата като за такава. А най-добре я създавайте, ако можете. Това, че предпочитате да оплювате, няма да ви направи по-значими. По-скоро - печално известни”.
------------
Да... литературата е само една от териториите, където се създават гей-лобита, които се опитват с агресията си да мачкат различните от тях. По-страшни са подобни лобита в политиката, в икономиката.
Обединението на основа - сексуална ориентация може да доведе единствено до вреди за обществото. Все едно нямаме проблеми с олигарси, купени политици и мафия, ами и гейовете ни се натрапват.


И, накрая, нито съм расист, нито кон с капаци. Прекланям се пред истинското изкуство, създадено от гейове. Протестът ми е свързан с агресивните им гейски обединения.
Няма нужда да споменавам имена като Фреди Меркюри, Елтън Джон и ред други личности зад граница и в България, които са допринесли и допринасят за "постигането на духовност". Пред такива личности само мога да се поклоня.

Против съм и това, свободата да се ограничава под каквато и да е форма. Нека си има хомосексуални бракове. (Това е проблем на една друга институция – Църквата).
Макар, че “бракът” в съвременната практика не означава нищо друго, освен обществено признат договор с предвидените имуществени последици от разтрогването му..
Но, желаещите да се преборят за правото си на хомосексуален брак, не спират дотук.
Следващата им “борба за свобода” е да получат правото на осиновяване на дете.
Това е античовешко извращение.

13 коментара:

  1. Ние не сме нито толкова широкоскроени,нито толкова толерантни..колкото тръбим...
    Ядосва те тяхната показност..искането за свобода...и това,че някой печели дивиденти от това...
    Имам приятели хомосексуалисти...умни,добри и цветни хора ,които никога не натрапват своята сексуална принадлежност..и ако не си техен много близък,няма как да разбереш за това...
    И понеже става дума за Любов..за нея граници няма,няма и закони.../онези от Библията,както се забелязал отдавна не се спазват/...
    Темата е обширна и дълбока,всяко крайно мнение според мене би било грешка..в нея бихме могли да включим и любовниците ,и самотните родители,и децата от домовете,и липсата на гражданско общество тук,и възпитанието,културата,заблудите в които понякога се вкарваме сами...безкрайности...
    milone

    ОтговорИзтриване
  2. milone, в този случай границите на толерантността ми стигат до агресивните гей-лобита (като обединения на основата на сексуална ориентация), които в общественото си, политическо или културно лобиране игнорират същността на на повечето от проблемите за сметка единствено на принадлежността си.
    Надявах се ясно да съм се изразил в текста си, въжможно е и да не съм успял.
    Нямам нищо против гея като гей, нито против циганина като циганин и т.н. Но примера, който съм дал с "въображаемия" спор между циганин и българин и евентуалната роля на "циганското лоби" в един такъв спор, според мен, е достатъчно красноречив.

    Благодаря ти за коментара.

    ОтговорИзтриване
  3. milone, за каква свобода (искане на свобода) говориш?
    Кой, по какъв начин и как ограничава свободата (коя свобода, всъщност), на хомосексуалистите?
    По какъв начин тяхната "свобода", е по-малка от моята или твоята?

    ОтговорИзтриване
  4. Правото на избор принадлежи на всеки. Но борбата за признаване за нормално на нещо, което е ненормално, е извращение и бунт, най-малкото против самата природа на човека, а след това и бутн срещу Бога.
    Когато човек яде отрова и някой го предупреди, дали това е нормално или вече се счита за ненормално?

    ОтговорИзтриване
  5. Точно за това говорех..те имат всичко...за което уж се борят...и според мене не бива да им се обръща внимание...тази тяхна показност дразни...А ,ти си се изразил много ясно...тук всеки иска нещо ,което има,всеки без да го карат се вкарва в граници и после вика ''помощ'',за да привлече внимание...Сега пък аз изпадам в крайности...
    milone

    ОтговорИзтриване
  6. Не мисля, че изпадаш в крайности. Разбирам те.

    ОтговорИзтриване
  7. Нещо не можах да схвана идеята. Според думите ти, ако двама хомосексуални са на едно мнение по даден въпрос и го изкажат, те за теб се опитват да създават лоби; а останалите 20-30 или колкото са там, които са на противоположното мнение, не са лоби, а будни граждани или защитници на справедливостта? Нещо ти е крив аршина, друже.
    А с такъв крив аршин, колкото и нови дрехи да си скроиш, все гол ще си ходиш.

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен, как, след като признаваш, че не си можал да схванеш идеята, успяваш да импровизираш върху текста?
    Нищо подобмо на това, което твърдиш, че е "според думите ми", не съм се опитвал да кажа.
    Благодаря ти за коментара, който приемам за твое принципно лично мнение, макар и да не намирам връзка нито с темата, нито с "идеята" ми.

    ОтговорИзтриване
  9. Знам отлично за какво става дума, понеже също членувам в сайта, за който говориш. Казвам мнението си като анонимен, за да избегна, доколкото е възможно, влиянието на личните пристрастия и да говорим от принципни позиции. Личността, за която иде реч, е печално известна с няколко неща, едно от които е театралното напускане, с много сълзи и вайкания от страна на една определена група хора, и вече станалото традиция завръщане след няколко дни под ново име, но със стария манталитет. Ако беше си направил труда да поразровиш из форума, преди да се присъединиш към хора на вайкащите се, щеше да видиш за какъв водевил става дума. Той се разиграва периодично и аз се учудвам, че все още се намират хора, които да вярват в него. Нейсе, това не беше темата.
    Идеше реч за лобитата и по-специално гей-лобита, както сам ги наричаш. Ако сведем възможностите до простите две - "за" и "против" творчеството на дадена личност, и разгледаме една хипотетична ситуация - ти споделяш мнението на читател, който е гей. Това прави ли те участник в някакво лоби?
    Опитвам се да обясня абсурдността на изводите, които правиш. Опитвам се да кажа, че провиждането на заговори зад всяко мнение, различно от твоето и от това на тълпата не говори никак добре за теб, и погрешността на изводите, които си правиш е видна и от реакциите на администрацията на сайта, за който говорим. Толкова от мен.

    ОтговорИзтриване
  10. В общи линии съм съгласен с написаното в последния ти пост. Няма за какво да споря.
    Но, понеже навлизаш в конкретика, бих искал да продължим този разговор, разбира се, не тук.
    Разбирам желанието ти за анонимност в случая.
    Би могло да ми пишеш на личния имейл, където искрено бих споделил отношението си към някои лица и поведението им във въпросния сайт. Не знам на теб, но на мен това би ми помогнало и би разсеяло евентуалните мои заблуди, в които подозираш, че съм изпаднал. Това мога да ти предложа. Изборът е твой.
    Мястото наистина не е тук.
    Още веднъж ти благодаря за коментарите.

    С уважение,
    Пламен

    ОтговорИзтриване
  11. Абе, Пламене, що се излагаш така, бе? К'ви лобита, к'ви пет лева?

    От седмица-две ти става нещо. Отблъснат си бил и си се озлобил. Недей така! Пробвай пак. Невинаги се получава от първия път и с първия мъж.
    И когато си навлязъл в критическата най-трудно се осъзнава дълго потисканата сексуалност. Все пак не е невъзможно, но никой не е виновен за собствената ти объркана душевност по време на промяната. Най-малко гейовете.

    ОтговорИзтриване
  12. Гейовете, плачете, че сте неразбрани. Спретвате си паради на "гордостта", на които искате да се покажете като неанонимни. Поради что тогаз тук, в моята къщичка, сте анонимни? От какво ви е страх? Да не ви налетя ли?
    Спокойно. Такава опасност няма. Колкото и уроци за смяна на сексуалната ми ориентация да ми преподавате.
    Нали се сещате, че тук мога да трия всички просташки коментари? Особено анонимните. Пичове, дръжте се малко по-мъжки (ако не ви обижда това, разбира се).
    Или вече сте успели да си направите мечтаните транссексуални операции?

    Поне успявате да развеселите "обърканата ми душевност". :)))

    Не ми четете глупостите, като не ви харесват и вземете да си раздвижите задниците до урните за гласуване. С това бихте били много по-полезни, отколкото с парадчетата си. Имате още 4 часа да го направите.

    ОтговорИзтриване